Opis zajęć

TBC

 

Rozwija siłę, moc, koordynację, balans, szybkość, mobilizację, stabilizację. Najważniejszą zaletą Facts jest redukcja apetytu i uczucia głodu. Ponadto ekstremalnie wysokie zapotrzebowanie energetyczne podczas treningu, silna aktywacja przemiany materii, stymulowanie do pracy największych grup mięśniowych, utrzymanie i budowanie muskulatury.

BRZUCH, UDA, POŚLADKI

 

Zajęcia skierowana na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz. wyrzeźbienie brzucha i talii - to główne cele i zadania na tych zajęciach. Zajęcia z użyciem stepu lub bez; zajęcia poprzedzone krótką rozgrzewką w formie prostej choreografii Dla osób na każdym poziomie wytrenowania.

PŁASKI BRZUCH

 

Trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie mięśni brzucha i spalanie tkanki tłuszczowej, część cardio trwa 20 - 30 min. (część choreograficzna). Dla osób na każdym poziomie wytrenowania. tłuszczowej, zwiększenie wytrzymałości , usprawnienie układu krążeniowo-oddechowego oraz poprawę koordynacji ruchowej. Główny nacisk położony jest na mięśnie pośladków, ud i łydek. Zajęcia te nie są przeznaczone dla osób z problemami ze strony stawów kolanowych, stawów skokowych oraz kręgosłupa. Dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

TABATA

 

Tabata to krótki trening o wysokiej intensywności, przeplatany, krótkimi przerwami stosowany do „podkręcenia metabolizmu”, zwiększenia wytrzymałości i wydolności. Jest to dosyć zaawansowana metoda treningowa właśnie ze względu na wysoką intensywność.

FAT KILLERS

 

Zajęcia nastawione na intensywne spalanie tkanki tłuszczowej. Bez układów choreograficznych, proste ćwiczenia na każde partie ciała. Zajęcia prowadzone w przyspieszonym tempie.

ZUMBA

 

Zumba to połączenie tańca zainspirowanego rytmami latynoamerykańskimi z fitnessem. Jeśli obawiasz się, że i z tym sobie nie poradzisz, to jesteś w błędzie. Zumba tym wyróżnia się od innych tanecznych aerobików, że jej kroki są bardzo łatwe i nie trzeba ich odtwarzać ze szwajcarską precyzją. Energetyczna muzyka zachęca do poruszania się. A Ty świetnie się przy tym bawisz.

SLIM BODY (GIMNASTYKA ODCHUDZAJĄCA)

 

Trening nastawiony na pracę wszystkich partii mięśniowych oraz redukcję cellulitu. Ćwiczenia prowadzone w parterze lub z użyciem stepu o niewielkim stopniu trudności i zmiennej intensywności, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia z niewielkimi obciążeniami oraz mała ilość powtórzeń pozwoli każdemu na aktywne uczestnictwo w lekcji. Zajęcia dla osób na każdy poziomie wytrenowania.

FIT BALL

 

Zajęcia z elementami pilates i jogi, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksacyjnymi. Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany dla kobiet w ciąży jak i osób z problemami zdrowotnymi. Przeznaczony jest dla aktywnych przyszłych mam, jak i dla osób, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia. Zajęcia z użyciem specjalnych piłek i  w szczególności wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką są zalecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem.

SALSATION

 

Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

BODY SHAPE

 

BODY SHAPE to średniej intensywności, ogólnorozwojowy trening wzmacniający wszystkie partie mięśni. Polega on na wykonywaniu prostych ćwiczeń, z wykorzystaniem stepów, hantli, piłek, gum. Wzmacnia, ujędrnia i rzeźbi sylwetkę. Nie wymaga szczególnej sprawności fizycznej, dlatego polecany jest każdemu.

DEEP WORK

 

Nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka. Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy. Główną część lekcji stanowią przyspieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Deep Work jest dla każdego: Pań i Panów. Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.

FACTS

 

Rozwija siłę, moc, koordynację, balans, szybkość, mobilizację, stabilizację.

Najważniejszą zaletą Facts jest redukcja apetytu i uczucia głodu. Ponadto ekstremalnie wysokie zapotrzebowanie energetyczne podczas treningu, silna aktywacja przemiany materii, stymulowanie do pracy największych grup mięśniowych, utrzymanie i budowanie muskulatury.

Mush It Up

 

Mush It Up- zajęcia dance fitness, które powstały z miłości do kultury dancehall. Mash It Up - ragga dancehall fitness.Kreatorem programu jest Alicja Błachut. Pierwsze zajęcia odbywały się w Londynie w 2012 roku. W Polsce regularne zajęcia MIU odbywają się od marca 2016.

MIU to intensywny trening podczas, którego macie okazje wyrazić siebie poprzez taniec, świetnie się bawić, poczuć muzykę i zintegrować się z grupą. Ćwiczymy całą godzinę, bez przerwy! Finał zajęć to moment kiedy każdy uczestnik czuje się swobodnie, zna choreografie i może się nią bawić.Proste kroki, dobra muzyka i dużo spalonych kalorii.

STRONG BY ZUMBA

 

to najnowszy program łączący trening interwałowy o wysokiej intensywności ze specjalnie przygotowaną  muzyką, która zmotywuje Cię do wysiłku, przekroczysz swoje granice, osiągniesz cele o których marzysz.

ABS WORKOUT

 

trening jest tak skonstruowany, aby w szybkim czasie poprawić wygląd i siłę mięśni brzucha. Te ćwiczenia angażują górne i dolne części brzucha oraz mięśnie skośne. Mocne mięśnie brzucha są kluczowe dla zdrowego kręgosłupa. Brzuch bierze bowiem udział w stabilizacji i odciążaniu pleców.

TRENING OBWODOWY

 

Zajęcia są skierowane do osób, które lubią mocno poćwiczyć i ukształtować swoją sylwetkę oraz mięśnie.  Zajęcia charakteryzują się 20 minutową rozgrzewką podczas której podnosimy temperaturę i szykujemy nasze mięśnie na wysiłek. Kolejne 30 minut to ćwiczenie na 8 stacjach po 40 sekund na każdej. Do stacji używamy takich urządzeń jak bosu, hantle, sztangi, step, piłki, ketle itd. Szczegóły i zapisy na recepcji.

U nas dopasujesz ćwiczenia do swoich potrzeb!